محتوا

چرا محتوا را انتخاب کردم؟

این سوال از جانب دوستی مطرح شد و من هم برای روشن شدن چرایی تولید محتوا، به این سوال پاسخ دادم.

هیچ وقت تصور نمی‌کردم که به تولید محتوا روی بیاورم. ولی وقتی به طور اتفاقی به این وادی ورود کردم، رفته‌رفته به نوشتن و کار محتوا علاقه‌مند شدم. یعنی در واقع محتوا مرا انتخاب کرد و این اتفاق خوشایند بسیاری از نیازهای مرا در زندگی برطرف کرد که آرام آرام در طی مسیر متوجه شدم.

✓من آدم درونگرا و کم‌حرفی هستم. نوشتن و تولید محتوا باعث شد که بتوانم احساسات و حرف‌های تلنبار شده در درونم  را به روی کاغذ بیاورم. زمانی که از موضوعات مختلف می‌نوشتم، دید بازتری نسبت به آن‌ها پیدا می‌کردم و می‌توانستم درک بهتر و عمیق‌تری داشته باشم.

✓همیشه دوست داشتم فردی موثر و کارآمد باشم. فکر می‌کنم با تولید محتوای خوب و ارزشمند می‌توانم به فردی تاثیرگذار تبدیل شوم. 

✓ از کودکی به مطالعه، علاقه‌ی بسیاری داشتم و همیشه دلم می‌خواست نویسندگان کتاب‌های مورد علاقه‌ام را ببینم و با این قشر خاص معاشرت داشته باشم. محتوا باعث شد که دوستان نویسنده و فرهیخته‌ای پیدا کنم و با آن‌ها مراوده داشته باشم.

✓ کار یکنواخت و تکراری با روحیه‌ی من سازگاری ندارد. تولید محتوا با وجود دشواری، کار خلاقانه‌ای است. هر بار که نوشته‌ای بدیع خلق می‌کنم، برایم  لذتبخش است و نوعی آرامش درونی به همراه دارد.

✓با تولید محتوا و انتقال آن به دیگران احساس می‌کنم کار مهمی انجام داده‌ام، بنابراین  تولید محتوا در بالا بردن اعتماد به نفس و عزت نفسم تاثیر بسزایی دارد.

✓ با نوشتن مداوم و انتشار مطالب، خودم را بهتر شناختم. یعنی تولید محتوا در ابتدا باعث رشد و بهبود فردی خودم شد.

✓برای نوشتن محتوا تلاش کردم تا با مطالعه‌ی دقیق‌تر، بیشتر بیاموزم  تا محتوای مفیدتری تولید کنم و در ادامه برای تمرکز  و مهارت در یک موضوع خاص، تفکر نقاد را که دغدغه‌ی همیشگی‌ام بود انتخاب کردم تا مدتی در مورد آن بخوانم و بنویسم تا عمیق‌تر یاد بگیرم.

✓محتوا مرا به اندیشیدن بیشتر و طرح سوالات مفید برای بالا بردن کیفیت محتوا ترغیب کرد. 

✓ تولید محتوا باعث شد افکارم را پاک سازی کنم و از حواشی که امروزه بیشتر مردم با آن درگیر هستند، فاصله بگیرم.

✓ من نسبت به محیط اطرافم بی‌توجه و بی‌دقت بودم. اما محتوا باعث شد که با کنجکاوی بیشتری اطرافم را ببینم و بشنوم و همین کار نگرشم را در زندگی تغییر داد.

✓……………….‌

 با گذر زمان و کسب تجربیات بیشتر، موارد دیگری هم  به این فهرست اضافه خواهد شد.

بنابراین وقتی محتوا می‌تواند  باعث بهبود فردی، اندیشه‌ی عمیق، تأثیرگذاری، خلاقیت و ….. بشود و روزبه‌روز مرا در مسیر بهتر شدن همراهی کند، من هم با قدرت با او در ادامه‌ی مسیر همراه خواهم بود.

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. لذت بردم از پاسخ های بسیار خوبی که به این سوال کاربردی دادید
    نوشتن سوال خوب یک مهارت است
    و فکر کردن و پاسخ دادن به آن مهارت دیگری است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید

بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن